Найбільш затребувані навички Metaverse, які буде шукати кожна компанія

Комментарии · 5 Просмотры

Метавсесвіт тут – і якщо вірити нещодавньому звіту Citi , він може принести до 13 трильйонів доларів для бізнесу в усьому світі до 2030 року.

 

Метавсесвіт тут – і якщо вірити нещодавньому звіту Citi , він може принести до 13 трильйонів доларів для бізнесу в усьому світі до 2030 року.

Ця астрономічна оцінка ґрунтується на ідеї, що метавсесвіт — це назва, яку ми зараз використовуємо для того, що згодом стане «наступним рівнем» Інтернету. Сьогодні ми можемо увійти в Amazon, Facebook або Slack для покупок, спілкування чи роботи в Інтернеті. Завтра ми натомість відправимося на один із сервісів метавсесвіту нового покоління, де ми зможемо робити всі ці речі набагато більш захоплюючим, інтерактивним та досвідченим способом.

Насправді, це може бути лише початок – деякі більш «далекі» теорії припускають, що одного дня ми можемо жити в метавсесвіті – наш мозок зачеплений у цифрові світи, які просто непомітно відрізняються від реальності. Звучить смішно? Багато людей думають , що ми вже там!

Але залишаючись тут-і-зараз на мить (або, принаймні, те, що ми думаємо, це тут і зараз), є ці 13 трильйонів доларів, про які варто подумати. І будь-хто, хто зацікавлений у цьому, може зробити гірше, ніж почати думати про навички та досвід, які знадобляться в цьому дивовижному новому цифровому світі. Окрім архітекторів, інженерів та будівельників, щоб створити його разом, нам також знадобляться вчителі, які б показали нам, як ним користуватися, художники, щоб наповнити його красивими речами, і, ймовірно, навіть поліція, щоб убезпечити нас, поки ми в ньому .

Це дуже нова сфера, і правда в тому, що ніхто точно не впевнений, як вона буде виглядати, коли стане достатньо великою, щоб почати відігравати роль у загальному суспільстві. Але одна річ, яка здається певною, це те, що метавсесвіт наближається – і якщо ви хочете стати її частиною, це можуть бути деякі з корисних навичок, які забезпечать вам місце:

3D моделювання та дизайн

Світи Метавсесвіту будуть захоплюючими та тривимірними – ми бачимо це вже у світах, розроблених усіма – від Мета до Roblox та Decentraland. Створення таких середовищ, щоб вони були функціональними, привабливими для проведення часу та захоплюючими, вимагає особливої ​​чутливості до дизайну, яку практикують дизайнери відеоігор і аніматори, які працюють над 3D-фільмами. Завданням дизайнерів буде концептуалізація, створення прототипів і створення середовища, яке будуть досліджувати користувачі метавсесвіту, а також об’єктів та аватарів, з якими вони взаємодіють.

Комп'ютерне програмування

Багато метавсесвітів будуть створені дизайнерами, використовуючи рішення для створення світу з низьким кодом або без коду, такі як Roblox або Somnium Space, а також такі інструменти, як Unity, які вимагають певного розуміння кодування, щоб отримати максимальну віддачу. Однак ці інструменти потрібно створити в першу чергу – і в міру дозрівання метавсесвіту та його бази користувачів знадобляться нові інструменти, щоб забезпечити новіший і більш захоплюючий досвід. З цієї причини компанії та організації, які хочуть бути на передньому краї розробки метавсесвіту, завжди знадобляться тим, хто має міцні навички кодування.

Розробка VR/AR

Metaverse не обов’язково включати віртуальну реальність (VR) або доповнену реальність (AR) – багато популярних платформ, які сьогодні вважаються такими, що пропонують метавсесвіт – наприклад, Roblox або Decentraland – цілком можна використовувати на звичайних 2D екранах. Але багато хто передбачає, що віртуальна реальність відіграватиме велику роль, оскільки творці метавсесвіту прагнуть створити максимально захоплюючі середовища та інтерфейси, які тільки можуть. AR відіграє певну роль у подоланні розриву між реальним і віртуальним світами – важливим елементом досвіду метавсесвіту. Експертиза в розробці з використанням обох цих технологій, безсумнівно, буде затребувана.

Блокчейн / NFT Engineering

Багато бачення того, як буде розвиватися метавсесвіт, включають такі концепції, як децентралізація та унікальність цифрових активів. Щоб зробити це можливим, базовий технологічний рівень буде включати блокчейн. Це дозволить створити розподілену децентралізовану інфраструктуру, яку можна використовувати для створення світів, які в кінцевому підсумку перебувають під контролем їх власників, а не того, хто володіє серверами або центрами обробки даних, де вони зберігаються. Технологія NFT означає, що ми можемо створювати єдині в своєму роді активи або активи з обмеженим тиражем і доводити, хто ними володіє або має право їх використовувати або продавати. Люди зі здатністю створювати інфраструктуру та активи web3 відіграватимуть важливу роль у розробці та адмініструванні метавсесвіту.

Навички даних

Цифровий світ побудований на даних та інформації. Інформація про поведінку користувачів у метавсесвіті буде зібрана та проаналізована, щоб зрозуміти, як люди використовують середовище, і створити досвід, який краще відповідає їхнім потребам і бажанням. Інформація, отримана з джерел у реальному світі, буде використана для створення середовища, яке точніше нагадує нашу власну реальність і, отже, буде для нас більш цікавим і захоплюючим. Подібно до того, як ми генеруємо та споживаємо дані в реальному світі, щоб користуватися послугами, які полегшують наше життя, ми будемо робити те ж саме у віртуальних доменах, і спеціалісти з даних будуть потрібні для аналізу та отримання інформації з них.

UI/UX дизайн

Інтерфейси користувача (Інтерфейси користувача) — це точки з’єднання між нами в реальному світі та віртуальним середовищем метавсесвіту. І незалежно від того, використовуємо ми інтерфейси сенсорного екрана на наших мобільних телефонах чи повні можливості відстеження тіла занурюючої віртуальної реальності, нам знадобляться навички користувальницького інтерфейсу, щоб гарантувати, що інтерфейс був максимально природним і вільним від тертя. Це сприяє розширенню сфери користувальницького досвіду (UX) – мистецтво та наука, щоб забезпечити час, який ми витрачаємо на використання програмного забезпечення (у даному випадку, програмне забезпечення метавсесвіту), максимально інтуїтивно зрозумілим, приємним і корисним. Стати кваліфікованим в будь-якій або обох з цих дисциплін було б чудовим початком для тих, хто хоче почати кар'єру в розробці метавсесвіту.

Управління проектами

Менеджери продуктів Metaverse будуть володіти тим, яким чином метавсесвіт надається клієнтам – кінцевим користувачам платформ метавсесвіту та громадянам віртуальних світів. Розробка досвіду метавсесвіту передбачає цілий спектр навичок і дисциплін, і люди з досвідом управління проектами будуть дуже важливими, щоб об’єднати все це в єдине ціле. Ці навички необхідні, щоб гарантувати, що всі елементи виконуються на високому рівні та таким чином, що сприяє загальній якості досвіду.

Кібербезпека

Безпека настільки ж важлива у віртуальному світі, як і в кібер-світі, і це буде ставати все більш правдою, оскільки ми все більше і більше часу проводимо в Інтернеті та в підключених середовищах. Оскільки метавсесвіт буде місцем проведення всього, від покупок до охорони здоров’я, потрібно дуже уважно ставитися до того, щоб усі канали, через які ми обмінюємось цінними даними – від даних кредитної картки до розмов про наше здоров’я – були повністю безпечними та не відкриті для експлуатації зловмисниками, які хочуть завдати нам шкоди.

Маркетинг

Метавсесвіт – так само, як і раніше Інтернет – явно представляє величезну рекламу та маркетингову можливість. Пошук нових і привабливих способів просування продуктів і послуг, а також підвищення впізнаваності бренду у віртуальних просторах стане важливою навичкою для маркетологів і всіх, хто працює в рекламній індустрії. Оскільки компанії від Nike до MacDonalds, Coca-Cola, Goldman Sachs і Gucci вже витрачають значні кошти на маркетингові ініціативи метавсесвіту, це являє собою чудову можливість для будь-якого маркетолога, який хоче працювати на новому кордоні.

Етика та соціальна відповідальність

І останнє, але не менш важливе: кожен, хто створює метавсесвіт і середовище, несе відповідальність за те, щоб це було зроблено таким чином, щоб мінімізувати ризик шкоди або негативних наслідків, як для окремих людей, які його використовують, так і для суспільства в цілому та для навколишнього середовища. Люди, які володіють цими навичками, матимуть різні ролі: від того, щоб ми не робили ці світи занадто звикаючими, до того, щоб наші віртуальні світи пропагували рівність, інклюзивність та основні свободи.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

Комментарии