Телекомоніки та індустрія 4.0: як постачальники послуг рекламодавців можуть впроваджувати інновації, розширюватися та пр

Комментарии · 4 Просмотры

Телекомунікаційні компанії зараз стикаються з певною кризою.

 

Телекомунікаційні компанії зараз стикаються з певною кризою. Вони можуть стати основною основою для цифрових послуг, на які покладаються підприємства та споживачі. Однак їхня бізнес-модель зазнала атаки як технологічних підприємств, так і руйнівних стартапів, які пропонують нові й у багатьох випадках дешевші способи спілкування та підтримки зв’язку.

Сьогодні багато з нас звертаються до обміну миттєвими повідомленнями через такі програми, як WhatsApp або Messenger, коли хочемо надіслати короткі повідомлення, які раніше надсилалися за допомогою SMS. І якщо ми хочемо вести міжміську або міжконтинентальну розмову, то такі інструменти, як Skype та інші послуги VOIP, часто є більш економічно ефективними, а також зручнішими, ніж традиційний телефонний дзвінок.

Це ставить традиційного постачальника послуг зв’язку (CSP) у глухий кут. Додатки для обміну повідомленнями та послуги відеодзвінків «встановлюють» свою інфраструктуру в домівки та підприємства клієнтів, але не приносять їм жодного доходу. У той же час вони стикаються з величезними витратами через витрати на розгортання мереж 5G.

За словами Андреа Канесси, який керує стратегією індустрії комунікацій в Oracle, саме зближення 5G зі штучним інтелектом (AI) та Інтернетом речей (IoT) сповістить про прихід індустрії 4.0 у його секторі.

Як він пояснив: «Ми, безперечно, перебуваємо на переломному етапі, є багато змін… Як споживачі, ми не будемо тими, на кого найбільше вплине 5G, це вплине переважно на бізнес. ”

«Так, будуть споживчі програми, які будуть важливими для 5G [наприклад,] VR… але більшість із них будуть бізнес-додатками. CSP витрачають багато часу, тому що 5G — це великі інвестиції, і їм [CSP] потрібно буде знайти спосіб заробити на цьому гроші ... Я не плачу більше за свій план, я задоволений ним ... то де гроші звідки?»

Зараз на телекомунікаційні та постачальники послуг постраждалих впливає конвергенція кількох основних тенденцій. Вони включають зростання популярності програм для обміну повідомленнями та відеодзвінків, які, як правило, вважаються безкоштовними, і часто забезпечують надзвичайно складний досвід користувача.

Інша тенденція випливає з постійної модифікації підключення – наприклад, пакети даних «все, що можна їсти», означають, що йде гонка на дно з точки зору надання комунікаційних послуг за низькою ціною для постачальників послуг із збереженням стандартів обслуговування. .

По-третє, у кожному аспекті операцій необхідно стати по-справжньому керованими даними. Це пов’язано з іншими тенденціями, оскільки велика кількість даних, доступних для телекомунікацій – від даних клієнтів до даних мережевого трафіку – визначає як здатність CSP впроваджувати інновації з новими продуктами та послугами, так і їх здатність створювати ефективність для зниження витрат.

Все це вказує на необхідність сучасних успішних телекомунікацій у розробці нових бізнес-моделей, які б використовували досвід користувачів, їхні існуючі мережі та дані, до яких вони мають доступ, щоб скористатися перевагами індустрії 4.0.

Канесса виділяє те, що він називає «диференційованим підключенням», як одну з цих можливостей. Сюди входять B2B-пропозиції, такі як підключення як послуга та товарність приватних мереж 5G

Для багатьох CSP перехід у хмару дає поштовх, який робить можливими нові бізнес-моделі. Так було з багатьма клієнтами Oracle, включаючи глобальних операторів, таких як Telefonica і T-Mobile. «Колись ІТ були великими витратами для CSP», — каже Канесса.

«З хмарою вони можуть значно знизити витрати… Запуск систем підтримки бізнесу на хмарних платформах замість локальних різко скорочує витрати. Вони також використовують продукти програмного забезпечення як послуги (SaaS)… щоб вони могли виконувати свої [операції] у хмарі та платити лише за те, що їм потрібно. Оскільки їхній бізнес змінюється, і їм потрібно заново винайти себе, це дасть їм більшу частину спритності, яка їм потрібна».

Для багатьох телекомпаній, які звикли працювати як великі багатонаціональні організації, це може означати переналаштування їхньої діяльності, щоб пристосуватись до ментальності запуску, де можливе швидке масштабування або швидкий збій. Зрештою, ніхто ще не знає, як буде виглядати «додаток-вбивця» 5G і звідки він з’явиться.

Канесса каже: «Це повна зміна мислення… яка може бути увімкнена за допомогою хмарної платформи… скорочення витрат і досягнення гнучкості».

Отже, які проблеми? По-перше, хоча телекомунікаційні компанії звикли мати майже повну вертикальну інтеграцію в комунікаційних секторах – керуючи всім, від інфраструктури до торгових точок, де ми купуємо телефони та підписуємось на тарифні плани – їм не вистачає досвіду в багатьох областях, де ці «вбивчі програми» ” може з’явитися. Це може включати охорону здоров’я, фінанси, розваги, ігри чи будь-яке інше, де збільшення швидкості та пропускної здатності може стимулювати інновації. У цих галузях або провідні компанії на рівні підприємства, або спритні стартапи можуть бути краще підготовлені для швидкої монетизації, коли можливості стають очевидними.

Канесса припускає, що рішення полягає у здатності телекомунікацій і операторів зв’язку використовувати свої сильні сторони – насамперед наявну власність на свої мережі – маючи на увазі як інфраструктуру, так і клієнтську базу. Вони також повинні бути готові налагодити нові партнерські відносини – можливо, з іншими, яких вони можуть вважати конкурентами – для боротьби з посяганням на їхню територію як з боку гігантів підприємств, так і з боку руйнівників. Деякі приклади цього вже можна побачити в партнерських відносинах, які були налагоджені між CSP, щоб розгорнути щогли та вежі 5G.

Він каже: «Їм потрібно налагодити партнерство… щоб створити екосистему цінності, щоб вони могли… створити ринок, до якого можуть приєднатися різні стартапи-підприємці, щоб отримати зв’язок та ресурси, які CSP можуть надати їм… це майбутнє». галузі зв'язку».
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

Комментарии