Чому кожен бізнес має стати цілеспрямованим бізнесом

Комментарии · 4 Просмотры

Чи існує ваш бізнес, щоб служити значущим цілям? Мета, з якою ваші клієнти (і співробітники) можуть справді пов’язатися?

 

Чи існує ваш бізнес, щоб служити значущим цілям? Мета, з якою ваші клієнти (і співробітники) можуть справді пов’язатися? Якщо ні, ви ігноруєте головну тенденцію у світі бізнесу.

Щоб було зрозуміло, мета визначає, для чого існує організація. (Не те, чим є організація, чим вона займається чи для кого. Отже, мета відрізняється від місії та бачення.) Сильна мета обіцяє трансформацію або прагнення до чогось кращого – будь то кращий світ, кращий спосіб зробити щось або що-небудь важливо для вашої організації. Іншими словами, мета полягає у створенні позитивного впливу для окремих людей, для спільнот, для суспільства чи нашої планети. Зрештою, цей рух до цілеспрямованого бізнесу спрямований на отримання більше, ніж прибуток.

Чому ціль має значення?

Це важливо, тому що це важливо для ваших клієнтів. У новаторському дослідженні Strength of Purpose, в якому було опитано понад 8000 споживачів на восьми ринках, люди оцінювали бренди на основі їхньої сили. Результати показали, що наявність чіткої, переконливої ​​мети принесло серйозні переваги бізнесу. Наприклад, коли бренди мали сильну мету, споживачі були:

· У чотири рази більше шансів купувати у бренду

· У чотири рази більше шансів довіряти бренду

· У чотири з половиною рази частіше рекомендувати бренд іншим

· У шість разів більше шансів захистити бренд у важку хвилину

Очевидно, що наявність сильної мети зараз є важливою частиною конкуренції за клієнтів (і талантів, якщо на те пішло). Але ціль також дає інші відчутні переваги для бізнесу. За даними Deloitte, компанії, які справді керують цілеспрямовано, отримують більш високу частку ринку, ростуть втричі швидше, ніж їх конкуренти, і досягають вищої задоволеності клієнтів і співробітників. Інший аналіз показує, що цілеспрямовані підприємства перевершують фондовий ринок на 42 відсотки, а ті, хто не має мети, — на 40 відсотків.

Приклади цілеспрямованих брендів

Один з прикладів чудової мети – це датська транснаціональна фармацевтична компанія Novo Nordisk, світовий лідер у сфері лікування діабету. Мета Novo Nordisk проста: перемогти діабет. У компанії зазначають: «Ми прагнемо допомогти суспільству перемогти діабет, і наша стратегія чітка – прискорити профілактику цукрового діабету 2 типу та ожиріння та забезпечити доступ до доступної допомоги уразливим пацієнтам у кожній країні. Наш успіх буде визначатися рішеннями, які ми пропонуємо, а також здоров’ям і благополуччям людей і громад, які виграють від них».

Яка фантастична мета. Це, безумовно, мета трансформації, яка спрямована на створення позитивного впливу – як на окремих людей, так і на суспільство (особливо враховуючи величезні витрати, пов’язані з лікуванням захворювань, пов’язаних з діабетом). Це також вкрай проста мета. І це сміливий вибір, тому що, якщо ви подумаєте, якщо Novo Nordisk допоможе перемогти діабет, сама причина його існування – знову ж таки, компанія є основним постачальником послуг з лікування діабету – зникла. Для мене це чудовий приклад цілеспрямованого прибутку. Мені також подобається, як компанія визначає, як вона має намір досягти своєї мети (тобто, прискорюючи профілактику діабету та надаючи доступну допомогу).

Давайте подивимося на інший цілеспрямований бренд. Незважаючи на те, що Novo Nordisk, ймовірно, не є відомим ім’ям, ви, безсумнівно, чули про бренд одягу та спорядження для відпочинку Patagonia. Компанія вже давно відома як етичний, цілеспрямований бізнес, але кілька років тому вони оновили свою цілеспрямовану місію з «Створюйте найкращий продукт, не завдавайте непотрібної шкоди, використовуйте бізнес, щоб надихати та впроваджувати рішення щодо екологічної кризи». набагато сміливіше «Ми працюємо, щоб врятувати нашу рідну планету».

Це чудова мета для Патагонії, оскільки бренд знає, що його клієнти люблять природу та піклуються про навколишнє середовище. Тому його мета є як трансформаційною, так і чітко узгодженою з переконаннями клієнтів Patagonia. Мені також подобається, як ця мета визнає, що, якщо ми не подолаємо клімачну кризу, просто не буде майбутнього... не тільки для Патагонії, а й для всіх компаній.

Якщо ви візьмете щось із цієї статті, зробіть це так: компанії повинні бути визнані силою добра, якщо вони хочуть досягти успіху в довгостроковій перспективі. Це не за рахунок прибутку – прибуток все одно важливий. Швидше, тепер відповідальність лежить на «прибутку з метою».
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

Комментарии