Як стати більш стійкою та стійкою компанією

Комментарии · 8 Просмотры

На тлі кліматичної кризи, що наростає, багато з нас хочуть зробити свій внесок і зробити більш відповідальний вибір покупок.

 
На тлі кліматичної кризи, що наростає, багато з нас хочуть зробити свій внесок і зробити більш відповідальний вибір покупок. Дійсно, двох із трьох споживачів тепер можна віднести до категорії «покупців, керованих переконанням», і більше двох третин очікують, що бренди піклуються про екологічні проблеми. Тому бренди, які хочуть залишатися актуальними, повинні дотримуватися стійкості та усунути або принаймні зменшити екологічні витрати ведення бізнесу.
Зменшення викидів у ланцюжку поставок
Ланцюг поставок — очевидне місце для початку. За даними Всесвітнього економічного форуму, на вісім ланцюгів поставок припадає понад 50 відсотків глобальних викидів парникових газів: продукти харчування, будівництво, мода, споживчі товари, що швидко переміщуються, електроніка, автомобільна промисловість, професійні послуги та вантажні перевезення. Якщо компанії в цих секторах зможуть вирішити проблеми з викидами в ланцюжку поставок, вони створять більший вплив, ніж зосередження лише на прямій діяльності та споживанні електроенергії. За даними ВЕФ, вони можуть помножити свій вплив на клімат, іншими словами, лише з незначним збільшенням вартості продукції. Звичайно, я б також закликав підприємства за межами цих секторів подбати про зменшення викидів у ланцюжку поставок.
Як це виглядає на практиці? У оглядовому звіті WEF, за посиланням вище, викладено кроки для декарбонізації ланцюга поставок, але давайте розглянемо кілька коротких прикладів компаній, які роблять це на практиці:
· Danone проводить навчальну програму для фермерів, призначену для того, щоб допомогти їм перейти до стійких методів ведення сільського господарства.
· Google допомагає своїм постачальникам визначити можливості енергоефективності та реалізувати ці можливості.
· Apple має Програму чистої енергії для постачальників, за допомогою якої вона безпосередньо інвестує у виробництво відновлюваної енергії. Компанія прагне досягти 100% чистої енергії у своєму ланцюжку поставок до 2030 року.
· HM і Maersk разом розробили ініціативу, яка використовує біопаливо для забезпечення низьковуглецевої доставки продуктів HM.
· Виробник сталі SSAB співпрацює з комунальною компанією Vattenfall і гірничодобувною компанією LKAB, щоб забезпечити виробництво сталі без викидів.
· Walmart розробив програму взаємодії з постачальниками, щоб допомогти постачальникам встановити власні цілі щодо скорочення викидів та вжити практичних заходів для досягнення цих цілей.
Стійкість – це не тільки ваш екологічний слід, а й ваш соціальний слід. Іншими словами, має значення те, як ваша компанія ставиться до інших учасників ланцюга поставок. Голландський шоколадний бренд Tony’s Chocolonely є яскравим прикладом того, як підприємства можуть зменшити справжні соціальні витрати ведення бізнесу. Наприклад, Tony’s працює над тим, щоб якао-індустрія була справедливою і вільною від рабства та дитячої праці. Компанія також співпрацює з неприбутковою організацією Justdiggit для відновлення та озеленення сухих земель в Африці, де вирощується більшість какао-бобів.
Дивлячись за межі ланцюга поставок
Є багато інших способів, якими організації можуть підвищити свою стійкість:
· Зрозумійте свій поточний вплив. Наприклад, ви можете перевірити своє споживання енергії та води, а також співпрацювати з постачальниками енергії та води, щоб скоротити споживання.
· Перехід на відновлювані джерела енергії. Це один із найпотужніших способів, за допомогою яких ваш бізнес може змінити ситуацію.
· Зменшення відходів, повторне використання та переробка. Від скорочення відходів енергії до переробки матеріалів, таких як папір і пластик, існує багато способів скорочення, повторного використання та переробки в організації.
· Перевірте продукти, матеріали та послуги, які ви використовуєте, і перейдіть на стійкі альтернативи. Від рулону в туалетах співробітників і продуктів, якими користуються прибиральники, до вашого постачальника веб-хостингу, постачальників доставки та постачальників програмного забезпечення – часто існує альтернатива, яка не містить викидів вуглецю.
· Перейдіть на екологічну упаковку для ваших продуктів. Ідеально підходить компостована упаковка. Мінімальна кількість переробної упаковки.
· Дозвольте людям працювати віддалено, якщо це необхідно, тому що менше людей, які подорожують на роботу, означає менші викиди. А там, де ви очікуєте, що люди їздять на роботу, запропонуйте їм стимули їздити на велосипеді чи громадському транспорті (кредити на велосипеди, абонементи, пільгові тарифи тощо).
Від стійкості до стійкості
На мою думку, я не сумніваюся, що побудова стабільного бізнесу є основою довгострокового виживання та успіху. У цьому полягає зв’язок між стійкістю та стійкістю – зрештою, стійкість – це створення компанії, яка зможе вижити в майбутньому.
Цікавий час подумати про стійкість. 2020 рік був надзвичайно руйнівним роком для суспільства в цілому, із загостренням кліматичної кризи та політичними та соціальними заворушеннями на додатку глобальної пандемії. Для бізнесу це був рік, який поставив під сумнів саму концепцію того, що означає бути «підготовленим». Поєднайте ці поточні проблеми зі швидким технологічним прогресом, і я вважаю, що зараз ми входимо в епоху, коли підприємства будуть регулярно стикатися з тим чи іншим збоєм. Справді, глобальне опитування Deloitte показало, що шість з 10 бізнес-лідерів вважають, що в майбутньому ми будемо спостерігати випадкові або регулярні збої в роботі. Що робить стійкість важливішою, ніж будь-коли.
Кіберстійкість і цифровий прогрес є ключем до стійкості в 21 столітті. Під час пандемії організації, які змогли перейти на цифрові канали або прискорити свою цифрову трансформацію, були явно краще підготовлені для виживання. Але що, якщо наступна пандемія буде цифровою – наприклад, вірусом, який знищує Інтернет? Якби це сталося, підприємства з фізичною інфраструктурою були б краще обладнані для виживання, а ті, хто покладається виключно на цифрові канали, зіткнулися б із серйозною екзистенційною загрозою. Тому стійкість під час четвертої промислової революції може означати балансування цифрових з іншими каналами. Як я вже сказав, це цікавий час, щоб переосмислити стійкість і подумати, що означатиме стійкість у майбутньому.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty
Комментарии