Майбутнє роботи: 4-денний тиждень і новітні ідеї в Virgin Money

Комментарии · 9 Просмотры

Робота незмірно змінилася за десятиліття, і через 20 років її буде не впізнати, ніж сьогодні.

 

Робота незмірно змінилася за десятиліття, і через 20 років її буде не впізнати, ніж сьогодні.

Концепція «роботи на все життя» поколінь батьків та бабусь і дідусів давно зникла, і межі між діяльністю, яка вважалася б кваліфікованою чи некваліфікованою, професійною чи майстром, і підрядником, позаштатною чи найнятою діяльністю, – це все стає все більш невиразним. Середній американський працівник тисячоліття втричі частіше змінив роботу протягом останнього року, ніж працівник старшого покоління. Дослідження також показують, що вони рідше відчувають узи лояльності чи прихильності до організацій, які їх зараз наймають, і частіше відчувають «відокремленість» від своїх роботодавців, що спонукає їх шукати нові можливості.

Додайте такі тенденції, як «велика відставка» – явище, при якому кожен п’ятий працівник, імовірно, залишить свого поточного роботодавця протягом наступних 12 місяців – і стане зрозуміло, що організаціям, як ніколи раніше, кидають виклики, коли справа доходить до утримання ключових людей і талантів. .

Реакції та відповіді на ці зміни часів були неоднозначними. Ми бачили, як генеральні директори банківської сфери, а також високопоставлені урядові керівники робили суворі попередження про те, що підписка на новітні ідеї, як-от робота з дому, може зашкодити як бізнес-показникам, так і кар’єрним перспективам тих, хто їх підписує.
Коли це походить від тих, хто очолює робочу силу, легко подумати, що це може бути пов’язано з небажанням відмовитися від щоденного чи щохвилинного контролю, який бос має над часом своїх співробітників, коли всі зобов'язаний перебувати в офісі в робочий час.

Чи насправді ми продуктивніше працюємо вдома? Дослідження цього питання дали неоднозначні результати, але зрозуміло, що ми щасливіші та задоволені, коли маємо вибір.

Як приклад компанії, яка використовує проактивний підхід до управління мінливим ландшафтом роботи, давайте розглянемо Virgin Money. На початку цього року вони запустили програму під назвою A Life More Virgin, яку вона описує як «підхід до гнучкої роботи, орієнтований на цінності».

Усі його працівники – включно з клієнтами, працівники магазину на передовій – мають можливість хоча б деякий час працювати віддалено. Це включає в себе прийняття політики «без розташування», коли справа доходить до найму, що означає, що персонал має більше розсуду щодо того, коли і де вони працюють. Приклад компанії наводить – працівник магазину, який їде у вихідні, щоб провести час зі своєю дитиною, яка живе окремо від них. Співробітник міг попросити їх працювати в найближчому до дитини магазині по п’ятницях, тобто вони витрачали менше часу на дорогу після роботи, щоб побачити дитину.

Компанія сформулювала зміни в політиці після детального опитування, яке передбачало отримання внеску від усієї її робочої сили, а також від 3000 представників громадськості.

Цю методологію «з нуля» приємно бачити у світі, де ми звикли бачити ініціативи, розроблені лідерами та командою керівників, заснованими переважно на їхніх власних уявленнях про те, що добре для широкої робочої сили.

У Virgin Money вона включала зміни в інфраструктуру своїх офісів, філій та об’єктів – при цьому ряд комерційних об’єктів було закрите, а інші перетворені на робочі простори для спільної роботи. Вони були переобладнані, щоб задовольнити нові методи роботи, включаючи все більш віддалену робочу силу з потребою в центрах, а не в постійних робочих місцях.

Інший аспект ініціативи передбачає надання працівникам можливості використовувати до п’яти «днів самопочуття» протягом року. Ця практика заохочення людей взяти більше контролю над розподілом свого робочого та неробочого життя відображається в більш широкому експерименті, чотириденному тижні.

Зараз це випробування в ряді країн, включаючи США, Канаду, Австралію, Нову Зеландію, а також Великобританію. Там 60 компаній мають прийняти новий графік з червня по грудень цього року. Важливо те, що випробування розглядають як науковий експеримент, який проводиться спільно з Кембриджським і Оксфордським університетами та Бостонським коледжем.

Працівникам, які беруть участь, оплачуватиметься така ж сума грошей, як і коли вони працювали п’ятиденний тиждень, і не очікується, що вони працюватимуть довше протягом чотирьох днів, коли вони на роботі. Під час випробування буде емпірично виміряно вплив на продуктивність, а також на задоволеність і щастя співробітників. Мета полягає в тому, щоб нарешті відповісти на деякі питання, над якими розмірковували компанії та уряди з тих пір, як пандемія Covid-19 змусила нас запитати, чи може бути кращий спосіб робити речі.

Зменшення кількості годин, які співробітники витрачають на роботу – чи то в офісі, чи то вдома, – має потенціал для багатьох переваг – від покращення особистого самопочуття до запобігання вигорянню до заохочення розвитку «м’яких» навичок, які можуть бути корисними. найкраще засвоюється в соціальних і рекреаційних ситуаціях.

Це також потенційно може дозволити людям почати процес відновлення зв’язку зі своїм місцевим середовищем – районами, селами чи передмістями, де вони живуть – замість того, щоб просто ставитися до них як до місця, де вони сплять. Це може мати ефект відродження місцевої економіки та заохочення нас приділяти більше часу роботі з місцевою демократією та врядуванням.

Безсумнівно, цей підхід також несе проблеми. Було висловлено занепокоєння, що гнучкі умови роботи іноді змушують нас відчувати себе більш зобов’язаними працювати недружні години. Було б, безумовно, помилкою для роботодавців вважати, що співробітники, яким більше не потрібно щоденно їздити до офісу, повинні якимось чином «відплатити» цю перевагу, залишаючись доступними в будь-який час дня чи ночі. Заміна перебування в офісі якоюсь формою «постійної» діяльності навряд чи покращить чиїйсь баланс між роботою та життям у довгостроковій перспективі.

Також тривають дослідження впливу багатьох сучасних методів роботи на психічне здоров’я – наприклад, роботи з дому, – які, ймовірно, значно відрізнятимуться залежно від індивідуальних ситуацій людей.

Тим не менш, зрозуміло, що зміни не тільки необхідні – і давно назріли – але й мають потенціал, щоб принести цілу низку переваг. Усвідомлення переваг залежатиме від правильного управління та впровадження з розумінням того, чого сподіваються досягнути, а також від чіткого спілкування про те, що очікується як від робочої сили, так і від організацій, які їх наймають.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

Комментарии