Дивовижні способи використання Nike Metaverse, Web3 та NFT

Комментарии · 7 Просмотры

Спортивний виробник Nike завжди був у авангарді цифрової трансформації. Штучний інтелект (AI), електронна комерція та технологія досвіду в магазинах були невід??

 

Спортивний виробник Nike завжди був у авангарді цифрової трансформації. Штучний інтелект (AI), електронна комерція та технологія досвіду в магазинах були невід’ємною частиною стратегії бренду протягом багатьох років. Зовсім нещодавно він почав використовувати хвилювання навколо нових концепцій, таких як метавсесвіт, NFT і web3. Ось огляд деяких із способів, яким Nike використовує ці технології, щоб залишатися актуальними та на передовій культурі.

Найк і Метавсесвіт

Nikeland — це спеціально створений метавсесвіт Nike, який використовує платформу Roblox, щоб дозволити своїм шанувальникам зустрічатися, спілкуватися, брати участь у рекламних акціях та спілкуватися з цілим рядом брендів.

«Метавсесвіт» – це термін, який використовується для опису нового типу віртуальних світів на основі платформ, які користувачі досліджують і взаємодіють з ними як аватарами самих себе. Звичайно, завжди існували віртуальні простори, де користувачі можуть грати в ігри, спілкуватися, спілкуватися або працювати. Що відрізняє середовище метавсесвіту, так це те, що ми можемо робити будь-яку або всі ці речі, а також набагато більше в межах одного постійного середовища та набору правил.

За даними Nike, 7 мільйонів відвідувачів провели час у Нікіланді з моменту його запуску в листопаді 2021 року. Перебуваючи там, вони мали змогу насолоджуватися виступами знаменитостей зірок спорту, зокрема Леброна Джеймса, а також придбати ексклюзивні цифрові продукти, щоб прикрасити свої аватарки. . Ці предмети не обмежуються Nikeworld, і їх можна носити, коли їхні аватари подорожують до інших середовищ Roblox – по суті, перетворюючи відвідувачів на амбасадорів цифрового бренду. Вони також можуть перевірити свою реакцію та навички стратегії за допомогою кількох ігор, маючи можливість виграти ще більше продуктів та нагород.

Кожен відвідувач Nikeland також стає охоронцем свого власного «двіру» – особистого простору в Nikeworld, який можна використовувати для демонстрації своїх колекційних речей і прикрашати відповідно до його особистості.

Nike лідирує, коли справа доходить до брендів, які демонструють, що принцип «продавати спосіб життя» може працювати так само ефективно в цифровому світі, як і в реальному світі. Таким чином, він успішно переніс свою здатність культивувати амбіційне мислення у віртуальний домен, як з точки зору бажаних, модних продуктів, якими можуть володіти користувачі, так і через конкуренцію, виклики та здатність демонструвати високі результати та досягнення. Це означає, що він служить чудовою демонстрацією бренду, який узгодив цифрову трансформацію зі своєю ідентичністю та ідеалами.

Web3 і NFT

Nike також дуже швидко використала тенденцію NFT. Це токени, які живуть на блокчейні і можуть бути використані для створення цифрових активів, які по суті є унікальними та єдиними в своєму роді. У той час як більшість цифрових елементів (наприклад, зображення JPG або мелодію MP3) можна копіювати нескінченну кількість разів, NFT — це унікальний фрагмент цифрових даних, який можна приєднати до будь-якого іншого цифрового елемента, теоретично передаючи цю унікальність елемент.

Компанія Nike продемонструвала, наскільки вона зацікавлена ​​в ідеї NFT, у грудні минулого року, коли придбала RTFKT Studios, виробника предметів колекціонування NFT «наступного покоління». Неважко зрозуміти привабливість студії для виробника спортивного одягу, коли ви дізнаєтеся, що їй вдалося продати 600 пар кросівок NFT всього за шість хвилин на загальну суму 3,1 мільйона доларів.

Перша колекція кросівок Nike NFT, створена спільно з RTFKT Studios, називається CryotoKicks Dunk Genesis, і як тільки вони стануть власниками, користувачі можуть налаштувати їх за допомогою «флаконів для шкіри». Такі флакони можуть створювати різні дизайнери, додаючи спецефекти та візерунки в основу кросівок.

Це свідчить про те, що Nike чітко усвідомлює цінність персоналізації для споживачів сьогодні – особливо молодих міленіалів і покоління Z, багато з яких цінують унікальні, єдині в своєму роді або індивідуальні предмети, ніж ідентичні товари масового виробництва.

Магазини досвіду

Останні пригоди Nike у цифровій трансформації не обмежуються лише віртуальним і цифровим світами. Його реальні магазини цегли і розчину також стають демонстрацією того, як бренд використовує нові технології.

У його флагманському магазині в Нью-Йорку ідея полягає в тому, що заохочувати користувачів взаємодіяти з брендом і відчувати його за допомогою спорту та технологій так само важливо, як і заохочувати їх купувати продукти. Вони можуть знімати обручі на бейсбольному майданчику в магазині з камерами та відеоекранами, щоб знімати та відтворювати основні моменти в режимі реального часу. Або вони можуть попотіти на біговій доріжці, яка імітує біг на природі. Вони також можуть налаштувати взуття так, як їм подобається, перш ніж купувати його, і отримати поради від тренерів і тренерів, які завжди під рукою.

Ключове слово тут – досвід. У світі, де споживачі кажуть, що позитивний досвід роботи з брендом важливіший за такі фактори, як ціна, коли мова йде про купівлю, Nike сподівається, що технології створять незабутні враження від покупок і відпочинку, які створять міцні зв’язки між клієнтами та бренд. Це означатиме, що наступного разу, коли вони будуть на ринку спортивних товарів – реального чи віртуального, вони з більшою ймовірністю шукатимуть знаменитий логотип галочки.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

Комментарии