Chatbootmaster Cover Image
Chatbootmaster Profile Picture
Chatbootmaster
@Chatbootmaster
1 Нравится
0504731742
2 d - перевести

Чому кожна компанія повинна готуватися до зміни кадрового резерву

Як швидко стало зрозуміло під час пандемії, технології створюють нові способи роботи, і багато організацій застосовують віддалені або гібридні методи роботи (не лише під час пандемії, а й на довгострокову перспективу). Крім того, у нас зростає автоматизація та зростає економіка концертів.

Іншими словами, спосіб нашої роботи змінюється. І це вплине як на підбір персоналу, так і на досвід співробітників.

Кінець традиційної повної зайнятості?

У своїй книзі «Людська хмара» Метью Моттола та Метью Котні описують новий спосіб роботи, у якому ШІ та економіка фрілансерів поєднуються, щоб трансформувати продуктивність. Вони стверджують, що традиційна повна зайнятість піде в минуле, оскільки організації переходять до найму людей на контрактній основі, а підрядники працюють віддалено.

Незалежно від того, чи справдяться їхні прогнози повністю чи ні, немає сумніву, що деякі основні тенденції вплинуть на те, як організації наймають таланти в майбутньому:

· У зв’язку з пандемією COVID-19 84 відсотки роботодавців заявили, що мають намір швидко оцифрувати робочі процеси та, у свою чергу, розширити дистанційну роботу – з потенціалом перевести 44 відсотки своєї робочої сили на дистанційну роботу.

· Все більше і більше людей зараз є «концертними працівниками». Лише в США більше третини працівників (36 відсотків) беруть участь у бізнес-економіці, а понад 90 відсотків розглядають можливість фрілансу.

· До 2030 року сімдесят п’ять відсотків робочої сили складатимуть представники мілленіалів. Майже половина представників мілленіалів використовують платформи економіки, щоб знайти роботу.

Цей загальний зсув до віддаленої роботи та фрілансу або роботи на концертах означає, що резерв талантів тепер справді глобальний. Ваш наступний працівник може бути буквально будь-де у світі. Вони можуть бути позаштатним підрядником, гнучким співробітником, або штатним працівником, який працює віддалено 100 відсотків часу.

Переваги для роботодавців очевидні. З одного боку, ви більше не залежите від примхи місцевих ринків праці; Співробітники не обов’язково повинні бути в тому ж місті, що й ваш бізнес, або бажати переїхати. Звісно, ​​я не сумніваюся, що відкриття резерву талантів є позитивним зрушенням, особливо з точки зору різноманітності, але це вимагатиме від організацій переосмислення своїх стратегій найму та моделей працевлаштування.

Швидке прикладне дослідження: як Unilever адаптує свої моделі працевлаштування

Unilever прагне створити нові способи роботи, які краще підходять для бізнесу та людей, які в ньому працюють. Наприклад, є:

· U-Work. Ця модель працевлаштування надає людям гнучкість, яку вони зазвичай очікують від роботи за контрактом, з безпекою та перевагами, які приходять із постійною посадою. Люди в U-Work не мають фіксованих ролей. Навпаки, вони працюють над різними проектами, а між цими завданнями вони можуть зосереджуватися на неробочих пріоритетах. Працівникам U-Workers платять за виконання завдання, як і підрядникам, але вони також отримують щомісячну винагороду та пільги (незалежно від того, чи працюють вони зараз над завданням). U-Work вже працює в багатьох місцях по всьому світу, включаючи Великобританію, Австралію, Нову Зеландію, Малайзію, Іспанію та Росію.

· Гібридна робота. Unilever розробляє гібридні варіанти роботи, які допоможуть співробітникам збалансувати роботу та домашнє життя, наприклад, пару днів на тиждень працювати в офісі, а решту працювати вдома (або де завгодно).

· Чотириденний тиждень. У Новій Зеландії Unilever випробовує радикальний підхід, коли співробітники працюють чотири дні на тиждень, але отримують гроші за п’ять днів. Цей підхід базується на логіці 100:80:100, згідно з якою люди залишають 100 відсотків своєї зарплати, працюють 80 відсотків часу та все ще забезпечують 100 відсотків свого результату. Якщо випробування буде успішним, Unilever каже, що поширить ініціативу на інші офіси та країни.

Мені подобається те, як підхід Unilever зосереджується на результатах, а не на кількості відпрацьованих годин або часу, який працівники проводять в офісі, і я сподіваюся, що ми побачимо, що багато інших роботодавців запровадять гнучкіші моделі працевлаштування, подібні до цих.

Продовжуючи надавати співробітникам чудовий досвід

Незалежно від того, наймаєте ви співробітників чи підрядників, віддалених членів команди чи офісних працівників, ви хочете, щоб таланти залишалися в організації. (Зрештою, завдяки економіці концертів, контрактній і проектній роботі, а також компаніям, які використовують віддалену роботу, немає дефіциту варіантів для незадоволених працівників, які хочуть піти далі.) Підсумок: якщо ви хочете, щоб люди залишалися в організації, вам потрібно забезпечити великий досвід співробітника. Але оскільки практика роботи змінюється, а сама робоча сила еволюціонує, для багатьох роботодавців буде важко підтримувати високий досвід співробітників.

Щоб було зрозуміло, досвід співробітників відрізняється від залученості співробітників, хоча хороший досвід співробітників, очевидно, призводить до більшої залученості. Швидше, досвід працівника охоплює все, що відбувається в життєвому циклі працівника, від процесу найму до останнього дня роботи в компанії. Можливо, більш зрозумілим способом оцінити досвід співробітника є:

· Організаційна культура. Це втілення того, що означає працювати в організації. Основними міркуваннями на майбутнє тут є прийняття інклюзивності та культивування мислення, що навчається протягом усього життя, що дозволяє людям досягати успіху, коли змінюється характер роботи.

· Технологія. Тому що, якщо люди не мають інструментів, необхідних для виконання своєї роботи, де б вони не були, мотивація впаде зі скелі. Таким чином, цей аспект полягає в тому, щоб дати людям можливість успішно виконувати свою роботу, а також забезпечити технологію, яка дозволяє працівникам працювати так, як вони хочуть, що все частіше означатиме віддалено (хоча б лише деякий час).

· Фізичне робоче середовище. Сьогодні йдеться не лише про те, щоб переконатися, що саме робоче місце є хорошим місцем для проведення часу; а також переконатися, що ті, хто працює вдома, перебувають у належному середовищі.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

image
4 d - перевести

Розвиток найбільш затребуваних навичок для роботи в майбутньому

Штучний інтелект (АІ), робототехніка, автоматизація, а також менш технологічні збої, такі як пандемії, означають, що те, як працюють наші діти та онуки, виглядатиме зовсім інакше, ніж ми працюємо сьогодні.

Нам навіть не потрібно дивитися так далеко вперед, щоб побачити зміни драматичного масштабу. Передбачається, що 85% робочих місць, які будуть доступні у 2030 році, ще не існують!

Свою роль також зіграють такі фактори, як повсюдний перехід до дистанційної роботи, поява корпоративної економіки та зростаючі очікування працівників щодо гнучкості стосунків із роботодавцями. Додавання сейсмічних змін, таких як велика відставка, означає, що компанії гарячково шукають нові стратегії, коли справа доходить до найму та утримання талантів. Водночас люди дедалі більше не розуміють, що від них очікують і які типи навичок і досвіду будуть цінуватися у їхніх власних пошуках безпечної та значущої кар’єри.

Обмеження АІ

Я не вірю, що роботи зроблять людей зайвими. Безумовно, машини продовжуватимуть витісняти людей у ​​повторюваних і буденних ролях, які вони можуть легко виконувати. Насправді це не є чимось новим – це відбувається принаймні з першої промислової революції. Але при цьому перед нами відкриється багато нових ролей. В основному вони стосуватимуться тих сфер, які пов’язані з унікальними людськими навичками, якими машини просто не можуть – і, можливо, ніколи не володітимуть. Такі навички, як креативність, спілкування між людьми, емоційний інтелект і прийняття складних рішень.

Розглянемо, наприклад, вплив машинного навчання. Надзвичайно складні нейронні мережі та доступ до петабайтів даних у реальному часі означають, що комп’ютери здатні виконувати дедалі складніші завдання від класифікації зображень в Інтернеті до перекладу між мовами та навігації автомобіля до місця призначення.

Однак вони все ще не можуть визначити, що потрібно зробити в першу чергу. Ведення бізнесу, чи управління зайнятим відділом, чи робота зі складними людськими проблемами передбачає прийняття набагато вищого рівня та більш стратегічного огляду цілей, варіантів і ресурсів. Потім ми використовуємо їх для розробки рішень, які вимагають уяви та творчого мислення, що значно перевищує те, на що здатна навіть найскладніша нейронна мережа. Іншими словами, недостатньо просто вміти класифікувати зображення – нам потрібно знати, які зображення потрібно класифікувати. І нам не просто потрібно знати, як довести автомобіль до місця призначення; ми повинні знати, де має бути пункт призначення і чому автомобіль має бути там.

Це означає, що деякі з найбільш затребуваних навичок на робочому місці найближчого майбутнього обертатимуться навколо вирішення цих завдань високого рівня. Лідерство, людське судження, складне прийняття рішень, співпраця та робота в команді, усвідомлення цифрових загроз, усвідомлення питань етики, культури та різноманітності. Розуміння того, як використовувати ці орієнтовані на людину навички, дасть вам змогу ефективно працювати разом із будь-якою технологією, яка з’явиться, щоб підірвати вашу галузь, не турбуючись, що вона замінить вас.

Виявлення прогалин у навичках

Однією з найактуальніших проблем, яку доведеться подолати будь-якій організації, є навчитися розпізнавати прогалини в навичках своєї робочої сили та знаходити шляхи їх усунення. Так само, якщо ви прагнете просуватися вперед і вгору на робочому місці, вам потрібно вміти помітити навички, яких шукають компанії та роботодавці.

На щастя, так само швидко, як технологія надає машинні рішення для багатьох проблем, які раніше могли вирішити лише люди, вона також надає рішення у сфері навчання та підвищення кваліфікації.

Доступ до онлайн-навчання та навчання означає, що можна розвивати цінні нові навички в багатьох різних дисциплінах і галузях знань. Одним із найпопулярніших провайдерів таких онлайн-курсів є Coursera, яка витратила десять років на розбудову зв’язків між промисловістю та наукою, щоб запровадити нові способи навчання.

Я вважаю, що в суспільстві, що розвивається, наше ставлення до освіти також має змінюватися. Відверто кажучи, більше не буде нормою проводити перші двадцять або близько того років нашого життя в освіті, перш ніж перейти на роботу та трудове життя, де ми просто вдосконалюємо свої навички, навчаючись на робочому місці на ситуаційній основі. це потрібно. Натомість я вірю, що освіта стане справою на все життя, і онлайн-навчання відіграватиме в цьому велику роль.

Нещодавно генеральний директор Coursera Джефф Маггіонкалдою сказав мені, що одним із найпомітніших успіхів компанії є партнерство з Google. Google розробив навчальну програму для техніків з ІТ-підтримки – роль, для якої вона вирішила, що можна навчати нових найманців без будь-якої вищої освіти або попереднього досвіду роботи в галузі.

Після досягнення успіху з програмою компанія звернулася до Coursera з проханням передати її іншим організаціям. З тих пір це призвело до заснування Академії кар’єри Coursera, яка включає партнерства, зокрема з IBM, Salesforce і Meta, у навичках, починаючи від цифрового маркетингу до розробки програмного забезпечення.

Тепер Coursera пропонує всі ці курси як послуги з «білою міткою», що дозволяє іншим організаціям пропонувати їх своїм співробітникам. Це має дві переваги: ​​по-перше, це гарантує, що працівники організації можуть постійно вдосконалювати свої навички, щоб справлятися зі змінними ролями, які вони виконують. По-друге, це допомагає самим організаціям залучати та утримувати таланти, показуючи, що вони серйозно ставляться до розвитку кар’єри та майбутніх навичок.

Що це означає для всіх нас?

Зрештою, незважаючи на те, що існує велика невизначеність, що майбутнє роботи дає багато причин для оптимізму. Хоча робочі місця, ймовірно, будуть втрачені через машини, ми повинні скористатися можливістю витрачати більше часу на налаштування та розвиток навичок і здібностей, які роблять нас людьми. Саме по собі навчитися самовдосконалюватися до такої міри, щоб ми могли краще виживати та процвітати в галузях, де домінують надрозумні роботи та гіперінтелектуальні машини, можна розглядати як виклик нашому людству. Витратьте трохи часу на роздуми про те, які навички потрібні – від складних технологічних навичок, як-от інженерне машинне навчання, до м’яких навичок, як-от експертиза етики штучного інтелекту, – і наскільки вони, ймовірно, будуть цінними в не настільки віддаленому майбутньому. Має стати очевидним, що буде багато чого, що потрібно зробити – більш ніж достатньо, щоб ми були зайняті та мали прибуткову роботу. Ніхто з нас не знає, яку роботу ми будемо виконувати через десять років, але закладення фундаменту зараз, з поглядом на майбутнє та тенденції, що рухають технологіями та суспільством, дасть нам найкращі шанси гарантувати, що це буде щось значуще та корисне.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

image
4 d - перевести

Розвиток найбільш затребуваних навичок для роботи в майбутньому

Штучний інтелект (АІ), робототехніка, автоматизація, а також менш технологічні збої, такі як пандемії, означають, що те, як працюють наші діти та онуки, виглядатиме зовсім інакше, ніж ми працюємо сьогодні.

Нам навіть не потрібно дивитися так далеко вперед, щоб побачити зміни драматичного масштабу. Передбачається, що 85% робочих місць, які будуть доступні в 2030 році , ще не існують !

Свою роль також зіграють такі фактори, як повсюдний перехід до дистанційної роботи, поява корпоративної економіки та зростаючі очікування працівників щодо гнучкості стосунків із роботодавцями. Додавання сейсмічних змін, таких як велика відставка , означає, що компанії гарячково шукають нові стратегії, коли справа доходить до найму та утримання талантів. Водночас люди дедалі більше не розуміють, що від них очікують і які типи навичок і досвіду будуть цінуватися у їхніх власних пошуках безпечної та значущої кар’єри.

Одна з ключових порад у моїй новій книзі «Навички майбутнього: 20 навичок і компетенцій, які потрібні кожному для успіху в цифровому світі » — добре подумати про типи вакансій, які будуть доступні в найближчому майбутньому.

Обмеження АІ

Я не вірю, що роботи зроблять людей зайвими. Безумовно, машини продовжуватимуть витісняти людей у ​​повторюваних і буденних ролях, які вони можуть легко виконувати. Насправді в цьому немає нічого нового – це відбувається принаймні з першої промислової революції. Але при цьому перед нами відкриється багато нових ролей. В основному вони стосуватимуться тих сфер, які пов’язані з унікальними людськими навичками, якими машини просто не можуть – і, можливо, ніколи не володітимуть. Такі навички, як креативність, спілкування між людьми, емоційний інтелект і прийняття складних рішень.

Розглянемо, наприклад, вплив машинного навчання. Надзвичайно складні нейронні мережі та доступ до петабайтів даних у реальному часі означають, що комп’ютери здатні виконувати дедалі складніші завдання від класифікації зображень в Інтернеті до перекладу між мовами та навігації автомобіля до місця призначення.

Однак вони все ще не можуть визначити, що потрібно зробити в першу чергу. Ведення бізнесу, чи управління зайнятим відділом, чи робота зі складними людськими проблемами передбачає прийняття набагато вищого рівня та більш стратегічного огляду цілей, варіантів і ресурсів. Потім ми використовуємо їх для розробки рішень, які вимагають уяви та творчого мислення, що значно перевищує те, на що здатна навіть найскладніша нейронна мережа. Іншими словами, недостатньо просто вміти класифікувати зображення – ми повинні знати, які зображення потрібно класифікувати. І нам не просто потрібно знати, як довести автомобіль до місця призначення; ми повинні знати, де має бути пункт призначення і чому автомобіль повинен бути там.

Це означає, що деякі з найбільш затребуваних навичок на робочому місці найближчого майбутнього обертатимуться навколо вирішення цих завдань високого рівня. Лідерство, людське судження, складне прийняття рішень, співпраця та робота в команді, усвідомлення цифрових загроз, усвідомлення питань етики, культури та різноманітності. Розуміння того, як використовувати ці орієнтовані на людину навички, дасть вам змогу ефективно працювати разом із будь-якою технологією, яка з’явиться, щоб підірвати вашу галузь, не турбуючись, що вона замінить вас.

Виявлення прогалин у навичках

Однією з найактуальніших проблем, яку доведеться подолати будь-якій організації, є навчитися розпізнавати прогалини в навичках своєї робочої сили та знаходити шляхи їх усунення. Так само, якщо ви прагнете просуватися вперед і вгору на робочому місці, вам потрібно вміти помітити навички, яких шукають компанії та роботодавці.

На щастя, так само швидко, як технологія надає машинні рішення для багатьох проблем, які раніше могли вирішити лише люди, вона також надає рішення у сфері навчання та підвищення кваліфікації.

Доступ до онлайн-навчання та навчання означає, що можна розвивати цінні нові навички в багатьох різних дисциплінах і галузях знань. Одним із найпопулярніших провайдерів таких онлайн-курсів є Coursera, яка витратила десять років на розбудову зв’язків між промисловістю та наукою, щоб запровадити нові способи навчання.

Я вважаю, що в суспільстві, що розвивається, наше ставлення до освіти також має змінюватися. Відверто кажучи, більше не буде нормою проводити перші двадцять або близько того років нашого життя в освіті, перш ніж перейти на роботу та трудове життя, де ми просто вдосконалюємо свої навички, навчаючись на робочому місці на ситуаційній основі. це потрібно. Натомість я вірю, що освіта стане справою на все життя, і онлайн-навчання відіграватиме в цьому велику роль.

Нещодавно я розмовляв із генеральним директором Coursera Джеффом Маггіонкалдою, який сказав мені, що одним із найпомітніших успіхів компанії є партнерство з Google. Google розробив навчальну програму для техніків з ІТ-підтримки – роль, для якої вона вирішила, що можна навчати нових найманців без будь-якої вищої освіти або попереднього досвіду роботи в галузі.

Після досягнення успіху з програмою компанія звернулася до Coursera з проханням передати її іншим організаціям. З тих пір це призвело до заснування Академії кар’єри Coursera , яка включає партнерства, зокрема з IBM, Salesforce і Meta, у навичках, починаючи від цифрового маркетингу до розробки програмного забезпечення.

Тепер Coursera пропонує всі ці курси як послуги з «білою міткою», що дозволяє іншим організаціям пропонувати їх своїм співробітникам. Це має дві переваги: ​​по-перше, це гарантує, що працівники організації можуть постійно вдосконалювати свої навички, щоб справлятися зі змінними ролями, які вони виконують. По-друге, це допомагає самим організаціям залучати та утримувати таланти, показуючи, що вони серйозно ставляться до розвитку кар’єри та майбутніх навичок.

Що це означає для всіх нас?

Зрештою, незважаючи на те, що існує велика невизначеність, я впевнений, що майбутнє роботи дає багато причин для оптимізму. Хоча робочі місця, ймовірно, будуть втрачені через машини, ми повинні скористатися можливістю витрачати більше часу на налаштування та розвиток навичок і здібностей, які роблять нас людьми. Саме по собі навчитися самовдосконалюватися до такої міри, щоб ми могли краще виживати та процвітати в галузях, де домінують надрозумні роботи та гіперінтелектуальні машини, можна розглядати як виклик нашому людству. Витратьте деякий час на роздуми про те, які навички потрібні – від складних технологічних навичок, як-от машинне навчання, до м’яких навичок, як-от експертиза етики АІ – і наскільки вони, ймовірно, будуть цінними в не такому далекому майбутньому. Має стати очевидним, що буде багато чого, що потрібно зробити – більш ніж достатньо, щоб ми були зайняті та мали прибуткову роботу. Ніхто з нас не знає, яку роботу ми будемо виконувати через десять років, але закладення фундаменту зараз, з поглядом на майбутнє та тенденції, що рухають технологіями та суспільством, дасть нам найкращі шанси гарантувати, що це буде щось значуще та корисне.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

image
6 d - перевести

Майбутнє розумних фабрик

Розумна фабрика – це термін для промислових об’єктів, які поєднують передові технологічні тенденції, такі як штучний інтелект (AI), Інтернет речей (IoT), цифрові двійники, надшвидкісний 5G і робототехніка. Впроваджуючи ці трансформаційні технології в усі сфери своєї діяльності, вони можуть знизити витрати, скоротити кількість відходів і збільшити продуктивність своїх виробничих операцій.

Сьогодні, не будучи науково-фантастичним баченням майбутнього, багато з цих технологій швидко стають необхідністю для виробників, яким необхідно забезпечити конкурентоспроможність.

«Фабрика 5G» гіганта комунікацій Ericsson у Льюїсвіллі, штат Техас, була визнана Всесвітнім економічним форумом «глобальним маяком» за новаторський спосіб об’єднання цих технологій в одному об’єкті. Цього тижня до мене приєднався Оса Тамсонс, старший віце-президент і керівник відділу технологій і нових бізнесів, а також член виконавчої команди компанії Ericsson, щоб обговорити майбутнє концепції розумної фабрики.

Крім простого створення бізнес-вигод для власників цих об’єктів, основним принципом є те, що вони розроблені таким чином, щоб мінімізувати свій вплив на навколишнє середовище. Фабрика в Льюїсвіллі, наприклад, повністю живиться відновлюваною енергією.

Завод виробляє ті самі 5G-модеми, радіоприймачі та базові станції, які використовуються в автономних роботах, які там працюють. Приватні мережі 5G відіграватимуть важливу роль у планах інших компаній щодо створення власних інтелектуальних фабрик і виробничих потужностей, і завод у Льюїсвіллі є першим, хто вироблятиме їх у США. Це забезпечує додаткову ефективність як фінансових витрат, так і витрат на навколишнє середовище – усуває витрати для компаній США на імпорт пристроїв з Азії, а також усуває викиди CO2, які використовуються під час їх транспортування.

Які сьогодні ключові технології розумних фабрик?

В основі концепції розумної фабрики лежить ідея IoT. Це включає в себе мережі підключених онлайн-пристроїв усіх форм і розмірів, відомих як «речі», оскільки вони складаються не лише з комп’ютерів, смартфонів та інших звичайних пристроїв. У промислових термінах це може означати виробниче обладнання, камери та датчики, які контролюють усе, починаючи від роботи машин і закінчуючи безпекою в приміщеннях, і автоматизованих роботів або коботів (роботів для спільної роботи), які працюють разом із працівниками.

Вважається, що багато технологій використовують штучний інтелект, тому що вони здатні навчатися та покращувати свою роботу, не потребуючи участі людей. Штучний інтелект має багато застосувань на сучасній розумній фабриці, починаючи з прогнозованого технічного обслуговування обладнання та дозволяючи автономним роботам безпечно пересуватися по цеху.

Розширена реальність (XR), яка включає віртуальну та доповнену реальність (VR/AR), все частіше використовується в розумних промислових умовах. AR можна використовувати для допомоги операторам машин, наприклад водіям ящиків, під час завантаження та розвантаження контейнерів із кораблів, тоді як VR часто використовується для навчання працівників використанню важкого та потенційно небезпечного обладнання.

А оскільки всі ці машини та технології вимагають величезної кількості безпечної смуги пропускання з низькою затримкою, нові мережеві протоколи, такі як надшвидкісна мобільна мережа 5G, є важливою частиною інфраструктури. 5G, зокрема, корисний завдяки своїй здатності створювати «зрізи мережі», які є приватними та повністю захищеними від інших областей радіочастотного спектру, тобто немає ризику, що перешкоди від інших пристроїв погіршать продуктивність або спричинять проблеми.

Які приклади розумних фабрик?

Фабрика Ericsson USA, згадана вище, є прикладом передової інтелектуальної фабрики, де всі ці технології об’єднані на 300 000 квадратних футів – робочий простір, який спільно використовують понад 200 людей і приблизно стільки ж автономних роботів!

Подібним чином фабрика Siemens в Амберзі, Німеччина, часто використовується як приклад високорозвиненої інтелектуальної фабрики. Він використовується як тестовий стенд для нових виробничих технологій, щойно вони стануть доступними, і для пілотування нових ініціатив у таких сферах, як прогнозне технічне обслуговування. Тут також розташований центр досвіду клієнтів Impulse, де інші виробники можуть знайти інформацію про всі технології, які використовуються, і вирішити, які вони хочуть застосувати самостійно.

Розумна фабрика Johnson and Johnson у Корку, Ірландія, запровадила моделі «цифрових близнюків», що моделюють фізичні процеси, пов’язані з виробництвом створених там медичних пристроїв. Це дозволяє компанії краще розуміти роботу своїх машин і виробничих ліній, щоб знизити витрати та скоротити відходи.

«Гігафабрики» Tesla в Каліфорнії та Неваді, США, також часто називають одними з найпередовіших фабрик у світі. Обидва повністю працюють на відновлюваних джерелах енергії та досягли нульового рівня викидів. Генеральний директор Ілон Маск назвав їх «машиною, яка будує машини». Цього року Tesla планує відкрити ще одну Gigafactory у Берліні, Німеччина.

Яке майбутнє розумних фабрик?

Tamsons каже мені, що поява 5G принесла з собою сейсмічні зміни в потужності та потенціалі розумної фабрики, усунувши потребу в прив’язуванні пристроїв за допомогою кабелів або оптоволокна. Це, у свою чергу, забезпечує величезний приріст гнучкості, оскільки пристрої можна переоснащувати та змінювати призначення на льоту без шкоди для безпеки.
Вона каже: «Це лише частина зв’язку… але вона є фундаментальною… тому що вона сприяє багатьом іншим захоплюючим технологіям, які ми зараз бачимо.

«Такі як доповнена реальність, віртуальна реальність – якщо ви хочете розгорнути штучний інтелект у масштабі та обробляти дані в режимі реального часу, якомога ближче до місця, де відбувається дія – вам також потрібен зв’язок».
Так само і з автономними роботами – вони не є абсолютно новою розробкою у світі промислового виробництва, оскільки вони використовуються вже кілька десятиліть – але поєднання їх із штучним інтелектом, Інтернетом речей, периферійними обчисленнями та іншими сучасними технологіями означає, що вони більше потужний, гнучкий і корисний.

«У вас є дивовижний набір інструментів, — каже мені Тамсонс, — і справа не в одному, а в тому, як усі разом вони створюють нові можливості».

Вона також вказує на шляхи розвитку інтелектуальних промислових технологій у тандемі з досягненнями споживчих технологій. Люди, які звикли до надзвичайної простоти, з якою вони можуть керувати такими потужними пристроями, як розумні мобільні телефони, автомобілі та телевізори, тепер запитують, чому їм не очікувати такої ж спрощеної роботи під час роботи. Це означає створення подібного досвіду, коли вони працюють з промисловими інструментами та обладнанням.

Найважливішим із усіх, однак, є потенційна можливість цієї технології мати реальні позитивні переваги, коли йдеться про зменшення споживання електроенергії, викидів CO2 та впливу на навколишнє середовище. Це підтверджується тим фактом, що завод у Льюїсвіллі став першим заводом Ericsson, який отримав золоту сертифікацію за схемою «Лідерство в енергетичному та екологічному проектуванні» (LEED).

«Я дуже сподіваюся, що ми скористаємося можливістю, щоб відіграти важливу роль у зміні того, як ми виробляємо та споживаємо... Я дуже сподіваюся, що [розумні заводи] також стануть засобом для зменшення викидів CO2 і боротьби зі зміною клімату».
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

image
6 d - перевести

Завдяки пандемії онлайн-шопінг ніколи не був таким популярним. Однак є деякі способи, за якими це не вдається. Наприклад, коли мова заходить про моду, клієнти завжди цінували можливість доторкнутися, помацати та приміряти предмети одягу – досвід, який онлайн-магазини досі не відтворювали належним чином.

Все це, ймовірно, зміниться з появою метавсесвіту — терміна, який широко використовується для опису «наступного рівня» Інтернету. Хоча точне визначення різниться залежно від того, кого ви запитуєте, зазвичай воно стосується захоплюючих, тривимірних, взаємопов’язаних віртуальних середовищ, які є набагато привабливішими та цікавішими, ніж веб-сайти, які ми відвідуємо сьогодні.

Концепція метавсесвіту стала предметом великого ажіотажу після того, як наприкінці 2021 року генеральний директор Facebook Марк Цукерберг перейменував свій бізнес у Meta , щоб зосередитися на можливостях, які, за прогнозами, коштуватимуть до 21 трильйона доларів .

Незважаючи на те, що ця ідея виникла в іграх , концепція метавсесвіту була прийнята в багатьох галузях, і роздрібна торгівля – і роздрібна торгівля модним одягом зокрема – прагне отримати вигоду від можливостей.

Чому метавсесвіт так привабливий для модних роздрібних продавців?

Причин, чому метавсесвіт настільки привабливий для сектора роздрібної торгівлі модою, безліч. По-перше, у метавсесвіті люди, як правило, будуть представлені аватарами – тривимірними зображеннями самих себе, які можуть варіюватися від мультяшних наближених до фотореалістичних моделей, ідентичних майже в усіх аспектах.

Це означає, що ми зможемо переносити наші аватари у «віртуальні гардеробні» та віртуально приміряти стільки різних предметів одягу з асортименту продавця, скільки забажаємо. Використовуючи подібну технологію, розроблену Reactive Reality , ми можемо побачити, як вони виглядатимуть на наших тілах. Ми можемо дивитися на себе в цих предметах під будь-яким кутом, а також розміщувати наш аватар у багатьох різних середовищах, таких як офіси, пляжі чи нічні клуби.

Це застосування змішаної реальності (MR) – технології, яка передбачає взяття елементів віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR) і поєднання їх для створення зображень, які є частково реальними, частково віртуальними.

Штефан Гаусвізнер, співзасновник і генеральний директор Reactive Reality, сказав мені під час нашого нещодавнього чату на вебінарі: «Змішана реальність (MR) вирішує одну з найбільших проблем онлайн-покупок, яку ми всі знаємо, це можливість випробувати та приміряти продукти перш ніж ми їх купимо... отримайте точні рекомендації щодо розміру – однозначно розміри є однією з великих проблем, які потребують вдосконалень – і по-справжньому розважайтеся. Змішування та поєднання нарядів - це те, від чого люди справді дуже веселяться».

Крім того, роздрібні торговці також отримають доступ до величезної кількості даних, які можна буде отримати від клієнтів, коли вони приміряють одяг, так само, як традиційні онлайн-магазини збирають дані, коли ми переглядаємо веб-сайти. Які речі користуються найбільшою популярністю у людей зі специфічною фігурою? Як освітлення та декорації впливають на рішення про покупку у віртуальному середовищі? Які товари можна перепродати або продати більше? Усе це безцінні дані, які роздрібні продавці модного одягу можуть використовувати, щоб давати рекомендації та покращувати коефіцієнти конверсії.

Третя перевага полягає в тому, що також є докази того, що метавсесвіт допоможе роздрібним торговцям зменшити величезні витрати та відходи, які утворюються через повернення. У 2021 році роздрібні торговці зіткнулися з поверненням майже 17% усіх проданих товарів вартістю 218 мільярдів доларів. Звичайно, доставка та логістика також несуть екологічні витрати. Якщо віртуальні гардеробні дозволять клієнтам приймати кращі рішення про покупку, це може призвести до значного скорочення відходів.

Ідея стала настільки популярною, що цього року відбувся перший в історії Тиждень моди Metaverse Fashion Week . На популярній платформі Decentraland відвідувачі могли купувати предмети одягу у віртуальному світі та відправляти їх додому в реальному світі. Участь у роздрібній торгівлі одягу включали Tommy Hilfiger, DKNY і Dolce & Gabbana.

Віртуальний одяг

Ще одна нова розробка, яка з’явилася завдяки зростанню популярності метавсесвіту та онлайн-світів загалом, повністю віртуальна

одяг.

Якщо, як показують дослідження, ми будемо проводити все більше часу як аватари в онлайнових віртуальних світах, ми захочемо, щоб наші аватари були так само добре одягнені та виражали нашу особистість та індивідуальність, як і в реальному світі, якщо не більше. тому.

З цією метою такі бренди, як Nike, Gucci та Burberry, розробили та продають повністю віртуальні лінії одягу. Вони продаються як NFT – незамінні токени, які знаходяться в блокчейні та гарантують, що предмети є унікальними та обмежені для використання людьми, які фактично їх купили.

Гаусвізнер каже мені: «Я думаю, що це буде величезним; уявіть собі метавсесвіт, де є мільйони або сотні мільйонів людей, і всі вони хочуть відрізнятися. Наразі програми метавсесвіту дозволяють вибирати, скажімо, з 20 різних аватарів, і якщо тобі пощастило, ти можеш змінити колір їхніх сорочок... люди хочуть вирізнити та виразити індивідуальність, і це саме те, що робить мода. Сьогодні ми не купуємо одяг, щоб зігрітися; ми зазвичай купуємо його, щоб виглядати інакше від інших людей, до статусу проекту тощо. І саме тут мода в цифровому світі може задовольнити ту саму потребу».

А як щодо звичайної роздрібної торгівлі?

Не бажаючи залишатися позаду, традиційна роздрібна торгівля цеглою й розчином також отримує переваги від багатьох технологічних інновацій, розроблених для електронної комерції.

Хоча ці торгові точки дозволяють клієнтам торкатися, обмацувати та приміряти одяг, вони втрачають швидкість і зручність, оскільки онлайн-покупці можуть переглядати та вибирати із сотень тисяч речей одним клацанням миші.

Однак запровадження технології «чарівного дзеркала» покликане подолати цей розрив.

За словами Хаусвізнера, це «розумні дзеркала, які дозволяють отримати доступ до всього асортименту роздрібного продавця.

«Це надзвичайно потужно — воно передає силу онлайн-покупок у магазин… ми віримо, що навіть віртуальна примірка в магазині відіграватиме велику роль. Це дозволяє вам приміряти речі, навіть якщо їх немає в наявності, що особливо корисно в преміум-локаціях, де простір коштує високо».

Незважаючи на відставання від онлайн-магазинів у швидкості та зручності, які вони можуть запропонувати, звичайні роздрібні продавці мають перевагу в тому, що вони мають більший досвід. Якщо їм вдасться використати ці нові технології, щоб створити новий досвід для покупців, вони ще деякий час залишатимуться актуальними.

На цю тему Amazon нещодавно відкрив свій перший магазин Amazon Style , який є демонстрацією кількох нових реальних технологій роздрібної торгівлі. Клієнти сканують штрих-коди на виставлених предметах, які потім відправляються в гардеробну в правильному розмірі (визначеному попередніми покупками). Тоді ваш смартфон діє як «ключ», який дає вам доступ до кабінки для переодягання та бажаного предмета, коли він буде готовий до спроби.

Майбутнє

Роздрібна торгівля одягом, безсумнівно, стоїть перед захоплюючим майбутнім, у якому елементи реального та віртуального світу зійдуться, щоб надати нам нові та захоплюючі враження від покупок. У той же час, сподіваємося, ці нові технології також дозволять промисловості, яка вважається однією з найбільш марнотратних і забруднюючих, і відповідальна за 10% усіх викидів вуглецю, очистити свої дії.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty

image
О нас

Розробка та впровадження систем Штучного Інтелекту для бізнесу. Працює на платформах чат ботів, включаючи всі соціальні мережі. Збільшує ефективність бізнесу на 80%. Дає конкурентну перевагу, дозволяє розвивати нові напрямки.