Чому кожна компанія повинна готуватися до зміни кадрового резерву
Як швидко стало зрозуміло під час пандемії, технології створюють нові способи роботи, і багато організацій застосовують віддалені або гібридні методи роботи (не лише під час пандемії, а й на довгострокову перспективу). Крім того, у нас зростає автоматизація та зростає економіка концертів.
Іншими словами, спосіб нашої роботи змінюється. І це вплине як на підбір персоналу, так і на досвід співробітників.
Кінець традиційної повної зайнятості?
У своїй книзі «Людська хмара» Метью Моттола та Метью Котні описують новий спосіб роботи, у якому ШІ та економіка фрілансерів поєднуються, щоб трансформувати продуктивність. Вони стверджують, що традиційна повна зайнятість піде в минуле, оскільки організації переходять до найму людей на контрактній основі, а підрядники працюють віддалено.
Незалежно від того, чи справдяться їхні прогнози повністю чи ні, немає сумніву, що деякі основні тенденції вплинуть на те, як організації наймають таланти в майбутньому:
· У зв’язку з пандемією COVID-19 84 відсотки роботодавців заявили, що мають намір швидко оцифрувати робочі процеси та, у свою чергу, розширити дистанційну роботу – з потенціалом перевести 44 відсотки своєї робочої сили на дистанційну роботу.
· Все більше і більше людей зараз є «концертними працівниками». Лише в США більше третини працівників (36 відсотків) беруть участь у бізнес-економіці, а понад 90 відсотків розглядають можливість фрілансу.
· До 2030 року сімдесят п’ять відсотків робочої сили складатимуть представники мілленіалів. Майже половина представників мілленіалів використовують платформи економіки, щоб знайти роботу.
Цей загальний зсув до віддаленої роботи та фрілансу або роботи на концертах означає, що резерв талантів тепер справді глобальний. Ваш наступний працівник може бути буквально будь-де у світі. Вони можуть бути позаштатним підрядником, гнучким співробітником, або штатним працівником, який працює віддалено 100 відсотків часу.
Переваги для роботодавців очевидні. З одного боку, ви більше не залежите від примхи місцевих ринків праці; Співробітники не обов’язково повинні бути в тому ж місті, що й ваш бізнес, або бажати переїхати. Звісно, я не сумніваюся, що відкриття резерву талантів є позитивним зрушенням, особливо з точки зору різноманітності, але це вимагатиме від організацій переосмислення своїх стратегій найму та моделей працевлаштування.
Швидке прикладне дослідження: як Unilever адаптує свої моделі працевлаштування
Unilever прагне створити нові способи роботи, які краще підходять для бізнесу та людей, які в ньому працюють. Наприклад, є:
· U-Work. Ця модель працевлаштування надає людям гнучкість, яку вони зазвичай очікують від роботи за контрактом, з безпекою та перевагами, які приходять із постійною посадою. Люди в U-Work не мають фіксованих ролей. Навпаки, вони працюють над різними проектами, а між цими завданнями вони можуть зосереджуватися на неробочих пріоритетах. Працівникам U-Workers платять за виконання завдання, як і підрядникам, але вони також отримують щомісячну винагороду та пільги (незалежно від того, чи працюють вони зараз над завданням). U-Work вже працює в багатьох місцях по всьому світу, включаючи Великобританію, Австралію, Нову Зеландію, Малайзію, Іспанію та Росію.
· Гібридна робота. Unilever розробляє гібридні варіанти роботи, які допоможуть співробітникам збалансувати роботу та домашнє життя, наприклад, пару днів на тиждень працювати в офісі, а решту працювати вдома (або де завгодно).
· Чотириденний тиждень. У Новій Зеландії Unilever випробовує радикальний підхід, коли співробітники працюють чотири дні на тиждень, але отримують гроші за п’ять днів. Цей підхід базується на логіці 100:80:100, згідно з якою люди залишають 100 відсотків своєї зарплати, працюють 80 відсотків часу та все ще забезпечують 100 відсотків свого результату. Якщо випробування буде успішним, Unilever каже, що поширить ініціативу на інші офіси та країни.
Мені подобається те, як підхід Unilever зосереджується на результатах, а не на кількості відпрацьованих годин або часу, який працівники проводять в офісі, і я сподіваюся, що ми побачимо, що багато інших роботодавців запровадять гнучкіші моделі працевлаштування, подібні до цих.
Продовжуючи надавати співробітникам чудовий досвід
Незалежно від того, наймаєте ви співробітників чи підрядників, віддалених членів команди чи офісних працівників, ви хочете, щоб таланти залишалися в організації. (Зрештою, завдяки економіці концертів, контрактній і проектній роботі, а також компаніям, які використовують віддалену роботу, немає дефіциту варіантів для незадоволених працівників, які хочуть піти далі.) Підсумок: якщо ви хочете, щоб люди залишалися в організації, вам потрібно забезпечити великий досвід співробітника. Але оскільки практика роботи змінюється, а сама робоча сила еволюціонує, для багатьох роботодавців буде важко підтримувати високий досвід співробітників.
Щоб було зрозуміло, досвід співробітників відрізняється від залученості співробітників, хоча хороший досвід співробітників, очевидно, призводить до більшої залученості. Швидше, досвід працівника охоплює все, що відбувається в життєвому циклі працівника, від процесу найму до останнього дня роботи в компанії. Можливо, більш зрозумілим способом оцінити досвід співробітника є:
· Організаційна культура. Це втілення того, що означає працювати в організації. Основними міркуваннями на майбутнє тут є прийняття інклюзивності та культивування мислення, що навчається протягом усього життя, що дозволяє людям досягати успіху, коли змінюється характер роботи.
· Технологія. Тому що, якщо люди не мають інструментів, необхідних для виконання своєї роботи, де б вони не були, мотивація впаде зі скелі. Таким чином, цей аспект полягає в тому, щоб дати людям можливість успішно виконувати свою роботу, а також забезпечити технологію, яка дозволяє працівникам працювати так, як вони хочуть, що все частіше означатиме віддалено (хоча б лише деякий час).
· Фізичне робоче середовище. Сьогодні йдеться не лише про те, щоб переконатися, що саме робоче місце є хорошим місцем для проведення часу; а також переконатися, що ті, хто працює вдома, перебувають у належному середовищі.
Bernard Marr
@biznessboty #biznessboty biznessboty
